După ce ați primit Bara torsiune pentru Suspensie, tije dvs., aveți dreptul de a-l returna în termen de 14 zile
Mai mult
Magazinul nostru online Bara torsiune pentru Suspensie, tije oferă următoarele metode de plată
Mai mult
După ce ați plasat o comandă în magazinul nostru Bara torsiune pentru Suspensie, tije, puteți alege, de asemenea, și curierul:
Mai mult
Introduceți adresa dvs. de e-mail si parola
Nu aveţi cont pe EUautopiese.ro? Înregistrare acum în mai puţin de 2 minute
SELECTAȚI-VA MAȘINA
Selectați-vă automobilul pentru a cumpăra piese de schimb potrivite la 100%
Rolul tijei de cuplare
Tija de cuplare este o piesă de schimb care face parte din ampatamentul unui vehicul. În limbajul de specialitate, aceasta mai este denumită bielă sau bară stabilizatoare. Tja leagă stabilizatorul de pe osia din față de suportul axului inferior și transferă forțele dintre cele două roți în timpul schimbării direcţiei unui vehicul. Stabilizatorul în sine este o piesă greu de remarcat, însă foarte importantă pentru confort și siguranță. El leagă nu numai cele două roți de pe osie una de cealaltă, ci şi roțile de structura corpului. Misiunea sa este să prevină compresia inegală și să minimizeze riscul de basculare. Fiecare vehicul are această construcție pe faţă, unele chiar pe puntea din spate. Printre producătorii renumiţi se numără MAPCO, SWAG, VAICO, YAMATO şi FEBI BILSTEIN.
Dacă tija de cuplare este defectă
Conexiunea se creează exact între stabilizator și braţul triunghiular. În aceste condiții, pentru a proteja tija, pe flanșă și pe urechea de prindere se folosește un lagăr din cauciuc şi metal sau, pur și simplu, din cauciuc. Tija de cuplare este una dintre piesele supuse uzurii, iar starea ei trebuie verificată la intervale de cel puțin 200.000 de kilometri. Eventualele defecte se manifestă prin zgomote puternice atunci când rotiți volanul. Când conduceţi peste denivelări, gropi și suprafețe de carosabil de calitate joasă, veți auzi, uneori, un scârțâit în lagărul roții. O tijă de cuplare defectă trebuie schimbată rapid, astfel încât siguranța rutieră să nu fie compromisă. Maşina este expusă unui risc mai mare de basculare, iar confortul la condus suferă considerabil.
Cum se schimbă tija de cuplare
Dacă tija de cuplare este distrusă, trebuie să știți exact care din stabilizatoare trebuie înlocuit. Un vehicul poate avea două versiuni diferite, una de 23 milimetri, alta de 27 mm în grosime. În versiunea de 23 mm, bara stabilizatoare este pur și simplu împinsă afară din stabilizator, iar la versiunea de 27 mm este înşurubată. Costul este aproape acelaşi la ambele versiuni, iar demontarea roților va face treaba mai uşoară. Tija de cuplare este o piesă aproape imperceptibilă. Cu toate acestea, instalarea sa corectă este esențială pentru siguranța rutieră. Tot ce aveţi nevoie poate fi găsit foarte ieftin în magazinul nostru online. Aici, veți găsi şi multe alte piese de schimb de calitate originală pentru mai multe mărci și modele de autoturisme.