După ce ați primit Bobina inductie pentru Motor dvs., aveți dreptul de a-l returna în termen de 14 zile
Mai mult
Magazinul nostru online Bobina inductie pentru Motor oferă următoarele metode de plată
Mai mult
După ce ați plasat o comandă în magazinul nostru Bobina inductie pentru Motor, puteți alege, de asemenea, și curierul:
Mai mult
Introduceți adresa dvs. de e-mail si parola
Nu aveţi cont pe EUautopiese.ro? Înregistrare acum în mai puţin de 2 minute
SELECTAȚI-VA MAȘINA
Selectați-vă automobilul pentru a cumpăra piese de schimb potrivite la 100%
Bobina de aprindere – funcție, sarcină și producători
Aprinderea amestecului carburant-aer în motorul pe benzină necesită o înaltă tensiune electrică, prin care se va produce o scânteie la electrozii bujiei. Sarcina bobinei de aprindere, în acest caz, este de a converti tensiunea bateriei obișnuite de 12 volți în înalta tensiune necesară. Prin urmare, o bobină de aprindere are structură similară cu un transformator, care folosește principiul inducției electromagnetice. Se compune în principal dintr-un miez de fier, laminat, care transportă două bobine, primară și secundară, realizate din fire de cupru. În momentul aprinderii, bobina primară este traversată de curent electric, inducând astfel o înaltă tensiune în bobina secundară. De acolo, înalta tensiune trece prin cablul de aprindere la bujie. O bobină de aprindere poate genera o tensiune între 15.000 și 30.000 de volți, în funcție de model. Are o carcasă cilindrică și este situată în compartimentul motor al vehiculului. Există bobine de diferite tipuri în sisteme diferite convenționale de aprindere din prezent. Printre cele mai importante branduri de bobine de aprindere se numără BOSCH, BERU, NGK, JANMOR, HELLA, HITACHI și VALEO.
Durata de viață și cauzele defecțiunilor bobinei de aprindere
Durata de viață a unei bobine de aprindere este scurtată de efectele mecanice și termice constante. O limită de kilometri este undeva între 60.000 la 80.000 de kilometri. Durata de viață exactă poate totuși să variaze foarte mult. Bobinele de aprindere mai vechi sunt adesea afectate de supraîncălzire din cauza unui scurtcircuit intern. Daunele mecanice posibile sunt versatile și pot fi cauzate, de exemplu, de vibrații puternice ale motorului, daune provocate de jderi sau scurgeri la baia de ulei. Acest lucru duce la cabluri defecte sau ruperea bobinei.
Când bobina de aprindere este defectă - Verificarea și înlocuirea bobinei de aprindere
Persoanele cu abilităţi tehnice pot verifica și, dacă este necesar, înlocui bobina de aprindere pe cont propriu. O bobină de aprindere defectă se manifestă de multe ori printr-un motor instabil, mai ales la viteze mai mici și în timpul fazei de încălzire. Rateurile poate fi, de asemenea, un simptom comun. Verificarea electrică se face prin măsurarea rezistenței. În funcție de structura bobinei de aprindere, stratul primar ar trebui să aibă o rezistență între 0,3 și 2 ohmi, iar cel secundar între 8 și 19 kiloohmi. Instrucțiunile exacte pentru verificarea și înlocuirea bobinei de aprindere pot fi găsite pe internet și în literatura de specialitate. Puteți achiziţiona la preţuri reyonabile o nouă bobină de aprindere, precum și diverse alte piese pentru numeroase mărci de automobile, în magazinul nostru online.