
După ce ați primit Galerie pentru Motor dvs., aveți dreptul de a-l returna în termen de 14 zile
Mai mult
Magazinul nostru online Galerie pentru Motor oferă următoarele metode de plată
Mai mult
După ce ați plasat o comandă în magazinul nostru Galerie pentru Motor, puteți alege, de asemenea, și curierul:
Mai mult
Introduceți adresa dvs. de e-mail si parola
Nu aveţi cont pe EUautopiese.ro? Înregistrare acum în mai puţin de 2 minute
SELECTAȚI-VA MAȘINA
Selectați-vă automobilul pentru a cumpăra piese de schimb potrivite la 100%
Ce este un colector?
În industria auto, colectoarele pot fi de două tipuri, ambele fiind conectate la gaz și aer. Colectorul despre care se vorbeşte mai puțin este colectorul de admisie sau tubul de aspirație, care absoarbe aerul amestecat cu combustibil la injecție. Este o piesă auto făcută din fontă sau plastic rezistent la căldură și înșurubată pe motor. Fiind supus defectării doar în cazuri excepționale, acest colector este rareori necesar ca piesă de schimb. Celălalt colector, numit colectorul de evacuare, este mult mai cunoscut. Şi acesta este înșurubat pe motor și adună gazele de eşapament din el. Este o piesă auto care acţionează fiecare cilindru și strânge gazele de eșapament colectate. Prin urmare, acest component este denumit dispozitiv de colectare, în care mai multe conducte sunt unite într-una singură. Printre brandurile renumite se numără AJUSA, REINZ, ELRING, GOETZE, LRT.
Colectorul de evacuare
Acest colector este format dintr-o mulţime de piese şi table curbate, fabricate din fontă. Toate aceste curbe sunt necesare pentru a economisi spațiu, ceea ce este important datorită faptului că sistemul de evacuare este format şi din alte piese. Colectorul este urmat de catalizator, de amortizorul de zgomot din mijloc și cel din spate, precum și de alte piese. Colectorul de evacuare este supus unei temperaturi enorme de până la 1000 de grade Celsius și, datorită poziției sale la extremitatea inferioară a motorului, este în pericol constant din cauza pietrelor ce îl pot lovi.
Ce este de făcut dacă colectorul are o scurgere sau este spart?
Dacă colectorul este defect, atunci se vor observa zgomote puternice, precum și pierderi de energie. Defecţiunile predominante la colector sunt fisurile sau rugina. Pentru a-l repara, trebuie să vă adresați unui specialist în sudură sau să-l înlocuiți complet. Pentru a determina cauza exactă, este recomandabil să apelați la un autoservice. Cu toate acestea, un mecanic priceput şi pasionat o poate detecta și de unul singur. Piesele de schimb necesare sunt disponibile în magazinul nostru online, care oferă colectoare ieftine pentru o gamă largă de modele de autoturisme de la producători renumiţi.