După ce ați primit Culbutor supapa pentru Motor dvs., aveți dreptul de a-l returna în termen de 14 zile
Mai mult
Magazinul nostru online Culbutor supapa pentru Motor oferă următoarele metode de plată
Mai mult
După ce ați plasat o comandă în magazinul nostru Culbutor supapa pentru Motor, puteți alege, de asemenea, și curierul:
Mai mult
Introduceți adresa dvs. de e-mail si parola
Nu aveţi cont pe EUautopiese.ro? Înregistrare acum în mai puţin de 2 minute
SELECTAȚI-VA MAȘINA
Selectați-vă automobilul pentru a cumpăra piese de schimb potrivite la 100%
Funcţia şi scopul tachetului și a tijei tachetului
Deschiderea și închiderea canalelor de intrare a aerului şi de evacuare a gazelor se realizează la un autovehicul cu motor convențional în patru timpi prin supape. Secvența de timp corectă a mecanismului este asigurată prin controlul supapei. O componentă importantă a supapei de control este tachetul supapei, care, sau împreună cu tija de împingere și culbutorul, sau în mod direct, transmite mișcările de ridicare ale axului cu came către supape pentru a le deschide. Tacheții hidraulici sunt deosebit de răspândiţi la motoarele autoturismelor în care compensarea automată a supapei se realizează hidraulic. Jocul supapei este provocat de dilatarea sa termică, caz în care aceasta nu s-ar închide complet în timpul funcționării fără echilibrul necesar. În timpul funcționării efective, supapele sau tachetul sunt deschise imediat de axul cu came de mai sus. La motoarele cu un ax cu came amplasat în partea de jos a carterului, supapele sunt acționate prin intermediul tijelor de împingere și a braţelor culbutoarelor. Tija tachetului este acoperită cu o husă de protecție. Printre producătorii renumiţi de tacheţi, tije și tuburi termometrice se numără FEBI BILSTEIN, AJUSA, INA, RUVILLE, SWAG, VAICO și IPSA.
Când tacheții de supapă scârţâie sau sunt defecţi
Componentele mecanismului de distribuție prin supape sunt supuse uzurii din cauza stresului mecanic și termic constant. Cu toate acestea, axul cu came sau supapele în sine sunt proiectate să reziste pe toată durata de viață a vehiculului. Totuşi, din cauza stresului mecanic ridicat, tacheţii hidraulici sunt afectaţi de uzură. Aceasta este observabilă printr-o scârţâit sau clic pe care le puteți auzi mult timp după ce a pornit motorul. Cu un știft de măsurare poate fi verificată potrivirea dintre axul cu came și tacheţii hidraulici, care nu trebuie să depășească distanța maximă stabilită de instrucțiunile producătorului. Într-un mecanism de distribuție prin supape defect, supapele pot fi deteriorate sau poate fi provocată chiar deteriorarea motorului, dacă supapa rămâne în poziția deschisă și se ciocnește cu pistonul.
Achiziţia și înlocuirea tacheţilor
Tacheții și tijele de împingere uzate trebuie înlocuite imediat. Dacă aveţi cunoștințele și abilitățile tehnice necesare, puteți schimba aceste piese punând exact în aplicare reparaţia în funcție de construcția și designul motorului sau al tachetului. Puteţi achiziţiona la preţuri mici toate componentele necesare din magazinul nostru online. Avem şi multe alte piese de schimb la calitate de producător de echipamente originale pentru mai multe mărci și modele de autoturisme.