După ce ați primit Set saboti frana pentru Sistem de franare dvs., aveți dreptul de a-l returna în termen de 14 zile
Mai mult
Magazinul nostru online Set saboti frana pentru Sistem de franare oferă următoarele metode de plată
Mai mult
După ce ați plasat o comandă în magazinul nostru Set saboti frana pentru Sistem de franare, puteți alege, de asemenea, și curierul:
Mai mult
Introduceți adresa dvs. de e-mail si parola
Nu aveţi cont pe EUautopiese.ro? Înregistrare acum în mai puţin de 2 minute
SELECTAȚI-VA MAȘINA
Selectați-vă automobilul pentru a cumpăra piese de schimb potrivite la 100%
Saboți / Plăcuțe de frână
Saboții de frână reprezintă o parte importantă a fiecărui autovehicul. Ei se montează în interiorul tambururilor de frânăm, asupra cărora exercită presiune. Forma lor este similară cu cea a unui pantof (engl. shoe – pantof). Există mai multe tipuri de frâne și sisteme de frânare. Printre cei mai recunoscuți producători de saboți se numără TRW, VALEO, BREMBO, BOSCH, JURID, METZGER, și LPR.
Diferențe dintre saboți și plăcuțe de frână
Acesta este, de asemenea, motivul pentru care există diferite tipuri de plăcuțe de frână, care pot fi diferențiate în funcție de calitate și de formă. Aceste componente trebuie să îndeplinească unele cerințe importante; saboții de frână sunt supuși unui stres din ce în ce mai mare, pe care trebuie să-l îndure tot timpul. Prețurile pot varia în funcție de tipul și producătorul, factori care ar putea afecta performanțele și durabilitatea acestora. Există mai multe diferențe între plăcuțe și saboți de frână. Plăcuțele sunt utilizate cu sistemele de frânare cu discuri, în timp ce saboții - cu frânele cu tambur.
Descrierea plăcuțelor și saboților de frână
În unele vehicule, cele două sisteme sunt combinate. Tamburii de frână, împreună cu anvelopele, sunt responsabili de frânare. În principiu, saboții de frână sunt mult mai simpli, deoarece sunt formați dintr-un suport ușor arcuit și o plăcuță lipită sau nituită pe acesta. Saboții de frână sunt supuși mai mult uzurii. Ei pot fi diferiți în ceea ce privește grosimea, lățimea si diametrul. Praful de frână se acumulează adesea în interiorul tamburului, compromițând funcționarea lor. În trecut, saboții de frână erau confecționați din azbest. În prezent, ei sunt făcuți în diferite tipuri de cauciuc, care are un efect mai puțin negativ asupra sănătății.
Înlocuirea saboților de frână: Instrucțiuni
Pentru a repara un sabot defect, în primul rând trebuie să ridicați autovehiculul cât mai sus posibil și să vă asigurați de faptul că acesta este complet nemișcat. Acest lucru poate fi realizat cu ușurință chiar și într-un atelier nespecializat. Ulterior, anvelopele trebuie să fie îndepărtate, astfel încât sistemul de frânare să fie ușor accesibil. De îndată ce toate componentele sunt demontate, puteți instala discurile și saboții noi. La sfârșit, trebuie să re-asamblați sistemul de frânare. După înlocuirea saboților de frână, este foarte important ca pedala de frână să fie apăsată de mai multe ori înainte de a începe să conduceți. Cumpărați tot ceea de ce aveți nevoie din magazinul nostru online. Aici veți găsi o gamă largă de piese de schimb de marcă la prețuri incredibil de avantajoase.