După ce ați primit Toba esapamet intermediara pentru Sistemul de eșapament dvs., aveți dreptul de a-l returna în termen de 14 zile
Mai mult
Magazinul nostru online Toba esapamet intermediara pentru Sistemul de eșapament oferă următoarele metode de plată
Mai mult
După ce ați plasat o comandă în magazinul nostru Toba esapamet intermediara pentru Sistemul de eșapament, puteți alege, de asemenea, și curierul:
Mai mult
Introduceți adresa dvs. de e-mail si parola
Nu aveţi cont pe EUautopiese.ro? Înregistrare acum în mai puţin de 2 minute
SELECTAȚI-VA MAȘINA
Selectați-vă automobilul pentru a cumpăra piese de schimb potrivite la 100%
Rolul amortizorului de zgomot de mijloc
Vehiculele moderne au piese de schimb sau componente care nu existau înainte. De exemplu, maşinile mai vechi nu aveau catalizator, deoarece tehnologia catalizatorului a fost inventată mai târziu. Vehiculele mai vechi au un amortizor de zgomot de mijloc în loc de catalizator, care, după cum îi spune numele, are sarcina de a reduce zgomotul. Pentru acesta, era utilizat un material izolant.
În mod normal, amortizorul de zgomot de mijloc are o structură de tip butoi, prin care trece țeava de eșapament. În interiorul amortizorului central, țeava de eșapament este perforată și prevăzută cu o secțiune transversală, în care se introduce materialul izolant. Există diferite variante, care depind în totalitate de anul de construcţie al vehiculului. Cea mai veche variantă a izolației sunt fibrele de azbest. Însă acestea au fost înlocuite în timp cu lână de oțel și fibre de bazalt. Branduri renumite de producători sunt, printre altele, VEGAZ, WALKER, BOSAL, EBERSPÄCHER, ERNST, ASMET, BLUE PRINT.
Defectarea amortizorului de zgomot de mijloc în timpul emisiei gazelor de eșapament
Fiind o parte a sistemului de evacuare, amortizorul de mijloc trebuie imediat înlocuit dacă este stricat, pentru că defectele sale provocă de obicei poluarea fonică. Dacă șoferul ignoră acest lucru, el trebuie să ia în calcul plata unei amenzi, pe care orice posesor de maşină dorește să o evite. Dar ce altceva se mai întâmplă când o parte a sistemului de evacuare nu funcționează corect sau este defectă, precum catalizatorul, toba de eșapament din spate sau sonda lambda?
Creşte consumul de combustibil.
Emisiile cresc și afectează mediul înconjurător. Nivelul de zgomot din interiorul și din afara maşinii crește semnificativ. Se poate produce chiar și o defecţiune la motor. Vehiculul nu trece nici de inspecţia tehnică periodică. Succesiv, amortizorul de mijloc va trebui să fie îndepărtat. Dacă amortizorul de mijloc este defect, deoarece este afectat în timp şi de uzură, atunci el trebuie înlocuit. Înainte de a cumpăra o nouă piesă de schimb, ar trebui să luaţi în considerare în primul rând raportul calitate-preț. De asemenea, trebuie comandată piesa potrivită, deoarece aceasta diferă în funcție de anul de fabricație a automobilului.